torstai 19. joulukuuta 2013

Oho

Unohtui taas tuo postaileminen mutta nyt sitten laitan säännöllisesti postia.
Tilanne on sellainen että en ota vastaan poni vanhusta hoidokikseni vaan tänään olen menossa kokeilemaan Newforestin ponitammaa Maskuun. Tarvitsee vielä omistajalta kysyä kuvan ja nimen laittamista mutta ponilla saisin kisata ja se on sopivan kokoinen. Eilen värjäsin hiukseni mutta kuvaa en voi laittaa kun olen isän koneella ja ikä nukkuu mun huoneessa. Homeri vinkuu ja haluu päästä ulos, mutta herraa ei voi sinne päästää koska se haukkuu ja haukkupanta on mummilassa. Haukkumisella tarkoitan että se siis ihan taukoamatta haukkuu ja räksyttää. Ja koska yleinen puisto on ihan takapihan vieressä niin ei koira saisi niin paljon räksyttää ettei se häiritse puistoilijoita. Huomenna alkaa joululoma! Ja tänään olikin rentopäivä. Menin kouluun puoli yhdeksäksi ja meillä oli enkkua siellä katsoimme jotain elokuvaa jonka nimi ei tule nyt mieleeni. Sitten meillä oli opoa. Kuuntelimme joululauluja ja yleisradiosta luettiin joulukortteja joista suurimassa osassa luki: Hei ¨__ ___ haluan tunnustaa että olet hirveän kaunis/komea ja hiuksesi ovat täydelliset, hymysi valaisee maailmaa. Rakastan sinua vaikka et edes tunne minua. Tuollaista tällä kertaa.. Sitten menimme luokkiksemme luokkaan ja sieltä puurojuhlaan. Kuuntelimme esityksiä ja pilasimme koristeet. Söimme puuroa. Sitten menimme takaisin luokkiksemme luokkaan ja olimme musavisaa. Mulla oli kokonaiset 0 pistettä! Koulu loppui n. 13.15 ja siitä lähtien olen laiskotellut kunnes viideltä koeratsastamaan Maskun ponia !!

-Heihei!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti